بانک های آلمانی با موجی از شکایات پس انداز کنندگان مواجه شدند


تجارت و امور مالی

از طریق بررسی داده های رسمی، رویترز به طور انحصاری فاش کرد شکایات مشتریان از بانک‌ها و سایر شرکت‌های مالی در آلمان در سال گذشته به میزان یک پنجم افزایش یافت زیرا تنظیم‌کننده‌ها در تلاش برای ایجاد اعتماد در این بخش بودند.

تاثیر بازار

گزارش ها حاکی از عدم اعتماد به موسسات مالی است.

برچسب های مقاله

موضوعات مورد علاقه: تجارت و امور مالی

نوع: بهترین رویترز

بخش ها: تجارت و امور مالی

مناطق: اروپا

کشورها: آلمان

انواع برد: انحصاری بودن

انواع داستان: اختصاصی / اسکوپ

انواع رسانه: متن

تاثیر مشتری: داستان ملی مهم


دیدگاهتان را بنویسید