رویترز به طور انحصاری فاش می‌کند که تیری برتون، رئیس صنعت اتحادیه اروپا، در نظر دارد درباره هزینه‌های فناوری بزرگ و شبکه‌های مخابراتی مشورت کند.


تجارت و امور مالیفن آوری

رویترز منحصرا آشکار می کند تیری برتون، رئیس صنعت اتحادیه اروپا، آماده است تا در مورد اینکه آیا Big Tech باید بخشی از هزینه های شبکه مخابراتی را متقبل شود یا خیر، رایزنی را آغاز کند. برتون تایید کرد که این رایزنی در بارسلونا اعلام خواهد شد. ارائه‌دهندگان مخابرات اتحادیه اروپا مدت‌هاست که به دنبال پوشش Big Tech برخی از هزینه‌های زیرساخت 5G و پهنای باند بوده‌اند، زیرا شش ارائه‌دهنده بزرگ محتوا بیش از نیمی از ترافیک اینترنت داده را تشکیل می‌دهند. با این حال، غول‌های فناوری بر این باورند که این امر می‌تواند قوانین بی‌طرفی شبکه اروپا را تضعیف کند تا اطمینان حاصل شود که با همه کاربران یکسان رفتار می‌شود.

تاثیر بازار

شرکت‌های مخابراتی می‌گویند شش ارائه‌دهنده بزرگ محتوا – Meta (META.O)، Amazon.com Inc (AMZN.O)، Netflix Inc (NFLX.O)، Apple Inc (AAPL.O)، Microsoft Corp (MSFT.O) و Google Alphabet Inc (GOOGL.O) – بیش از نیمی از ترافیک اینترنت داده را به خود اختصاص داده است. غول های فناوری می گویند که این ایده معادل مالیات بر ترافیک اینترنت است که می تواند قوانین بی طرفی شبکه اروپا را تضعیف کند تا اطمینان حاصل شود که با همه کاربران به طور یکسان رفتار می شود.

برچسب های مقاله

موضوعات مورد علاقه: تجارت و امور مالیفن آوری

نوع: بهترین رویترز

بخش ها: تجارت و امور مالیفن آوریمخابرات

مناطق: اروپا

کشورها: اتریشبلژیکبلغارستانکرواسیقبرسجمهوری چکدانمارکاستونیفنلاندفرانسهآلمانیونانمجارستانایرلندایتالیالتونیلیتوانیلوکزامبورگمالتهلندلهستانکشور پرتغالرومانیاسلواکیاسلوونیاسپانیاسوئد

انواع برد: انحصاری بودن

انواع داستان: اختصاصی / اسکوپ

انواع رسانه: متن

تاثیر مشتری: داستان مهم منطقه ای


دیدگاهتان را بنویسید