رویترز سفر نفتی بایدن به خلیج فارس، بحث در مورد سیاست انرژی، تولید نفت، اتحاد امنیتی را فاش کرد.


انرژی

رویترز اولین بار بود که تعدادی از بحث های مربوط به سیاست انرژی در مورد اولین سفر جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده به خاورمیانه را گزارش کرد. پیش از این سفر، رویترز گزارش داد که چندین کشور عربی نسبت به تلاش‌های آمریکا و اسرائیل برای ایجاد زمینه‌ای برای یک اتحاد امنیتی برای مقابله با ایران، ملاحظاتی خواهند داشت. نشست بایدن با رهبران عرب بدون حمایت عمومی از این تلاش ها به پایان رسید.

رویترز برای اولین بار گزارش داد که عربستان سعودی و امارات هیچ برنامه ای برای کنار گذاشتن شراکت خود با روسیه به عنوان بخشی از گروه اوپک پلاس ندارند، بنابراین آنها بیش از حجم توافق شده افزایش عرضه نخواهند داشت. رویترز همچنین اولین بار گزارش داد که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه به بایدن گفته است که امارات به او گفته است که تولیدکنندگان نفت خلیج فارس از جمله عربستان سعودی برای افزایش فوری تولید نفت تلاش خواهند کرد زیرا ظرفیت اضافی آنها تقریبا تمام شده است. رویترز به طور انحصاری فاش کرد که پتانسیل تولید نفت عربستان سعودی به دلیل سرمایه گذاری کم در سال های اخیر به زیر 12 میلیون بشکه در روز کاهش یافته است. هر سه تحول از قیمت نفت حمایت کردند که علیرغم کاهش سهام و سایر طبقات دارایی به دلیل کندی اقتصاد جهانی، بالای 100 دلار در هر بشکه معامله شد.

تاثیر بازار

هر سه تحول از قیمت نفت حمایت کردند که علیرغم کاهش سهام و سایر طبقات دارایی به دلیل کندی اقتصاد جهانی، بالای 100 دلار در هر بشکه معامله شد.

برچسب های مقاله

موضوعات مورد علاقه: انرژی

نوع: بهترین رویترز

بخش ها: کالاها و انرژی

مناطق: خاورمیانه

کشورها: عربستان سعودیامارات متحده عربی

انواع برد: انحصاری بودن

انواع داستان: اختصاصی / اسکوپ

انواع رسانه: متن

تاثیر مشتری: داستان اصلی جهانی


دیدگاهتان را بنویسید