رویترز فاش می کند که جنرال موتورز ثروتمندان شهری چین را با واردات کالاهای لوکس هدف قرار داده است


رویترز به طور انحصاری فاش کرد که جنرال موتورز در حال برنامه‌ریزی برای هدف قرار دادن مصرف‌کنندگان خوش اخلاق در کلان‌شهرهای چین با واردات خاص و لوکس برای ایجاد سر و صدا در اطراف برندهای آمریکایی خود است. فروش برندهای پرچمدار بیوک، کادیلاک و شورلت طی پنج سال گذشته با یک سوم کاهش به 1.3 میلیون خودرو در سال رسیده است زیرا مصرف کنندگان خودروهای برقی هوشمند ساخت شرکت های داخلی مانند Xpeng، Nio و BYD را خریداری می کنند.


دیدگاهتان را بنویسید