رویترز نشان می‌دهد که سانتوری به دنبال کوکتل‌های کنسرو شده ایالات متحده در حالی است که جوان ژاپنی از نوشیدن مشروب اجتناب می‌کند


تجارت و امور مالی

رویترز بینشی ارائه کرد که چگونه غول نوشیدنی ژاپنی Suntory سال گذشته یک دمنوش قوی و لیمویی را در استرالیا عرضه کرد که به سرعت به پرفروش ترین بازار کوکتل کنسرو شده در آنجا تبدیل شد. اکنون این شرکت قصد دارد این موفقیت را در آمریکای شمالی تکرار کند، که برای هدف آن در تبدیل شدن به رهبر جهانی در سریع‌ترین رشد بخش نوشیدنی‌های الکلی ضروری است. گسترش در خارج از کشور همچنین موضوع بقای شرکت‌های نوشیدنی ژاپنی است که با بازار پیری در خانه و دور شدن از الکل در میان جوانان روبرو هستند.

برچسب های مقاله

موضوعات مورد علاقه: تجارت و امور مالی

نوع: بهترین رویترز

بخش ها: تجارت و امور مالی

مناطق: آسیاآمریکای شمالی

کشورها: ژاپنایالات متحده

انواع برد: انحصاری بودن

انواع داستان: اختصاصی / اسکوپ

انواع رسانه: متن


دیدگاهتان را بنویسید